25 June 2006

20 Persoalan Hadis

Assalamualaikum..

Rasanya tak terlambat kiranya untuk aku promote sebuah buku baru berkenaan dengan hadis. Sebelum ni memang dah terfikir untuk tolong iklan sikit pasal buku ni waktu mula-mula di pasaran, tapi apakan daya, tak berkesempatan nak berbuat demikian.

'Ala kulli hal, kali ni aku laksanakan juga hajat untuk iklankan buku ni. Tajuk buku "20 Persoalan Tentang Hadis" tulisan Ust. Adlan bin Abdul Aziz. Ini adalah buku pertama yang ditulis oleh penulis, dan ianya memakan masa hampir setahun lebih sehinggalah buku ini berada di pasaran.

Sebuah buku yang menarik bagi mereka yang ingin mengetahui tentang hadis. Buku ni bukan nya sebuah buku yang membicarakan tentang mustolahat yang ada di dalam ilmu-ilmu hadis secara khususnya, tetapi buku ini lebih kepada mengutarakan kepada kita persoalan-persoalan asas yang kita perlu fahami apabila kita bercakap tentang hadis.

Jadi kepada mereka yang berminat untuk mengetahui dengan lebih lanjut lagi berkenaan dengan buku ni, boleh dapatkannya di kedai-kedai buku yang berdekatan yang ada menjual kitab-kitab agama. Salah sebuah buku terbitan Syarikat Jahabersa.

Selamat membaca..!


RM8 je. Kalau ada yang kata mahal lagi, tak tau la...

No comments: