02 January 2009

Hamdan lillah

Assalamualaikum

Masih belum terlewat kiranya untuk saya ungkapkan setinggi syukur pada Allah Taala atas nikmat yang telah dikurniakan berikutan kejayaan Kembara Terenggau-Kelantan INTISAR 2008 diadakan baru-baru ini.

Saya sebagai individu yang mengurus perjalanan ini berasa terlalu banyak pengalaman yang diperolehi. Benarlah apa yang dikatakan "Jauh perjalanan, luas pengalaman". Walaupun program seumpama ini pernah dilalui, tetapi pastinya setiap perjalanan yang mendatangkan pengalaman-pengalaman yang berbeza dari yang sebelumnya.

Begitu juga yang biasa didengar, melalui musafirlah kita dapat mengenali rakan kenalan dan sahabat kita dengan lebih mendalam lagi. Jadi dalam perjalanan ini, barulah saya dapat mengenali pelajar-pelajar sendiri, bagaimana sikap dan sifat mereka. Dan alhamdulillah, semua itu sedikit sebanyak telah memberi input bagaimana untuk bergaul dan bermuamalah dengan mereka. 'Ala kulli hal, korang semua memang best !

Terakhirnya, jutaan terima kasih pada semua pihak yang terlibat, samada secara langsung mahupun tidak langsung. Tanpa bantuan dan kerjasama pihak-pihak ini, sudah tentu program kembara ini tidak dapat dilaksanakan. Terima kasih sekali lagi (boleh rujuk di INTISAR blog)

Alhamdulillah, thumma alhamdulillah, thumma alhamdulillah

* insya allah gambar kembara adalam proses untuk diupload di blog. Tungguuuuuu....!

No comments: