20 October 2006

Assalamualaikum...

Memandang ini hari terakhir aku di kolej sebelum pulang bercuti, aku ingin mengambil kesempatan guna internet di ofis ini untuk mengucapkan

"Taqabbalallah tho'atina wa minkum"
"Kullu 'am wa antum thoyyibin"
"Selamat Hari Raya Aidilfitri"


Kepada semua yang ada terasa hati dengan aku, marah ke, kecewa ke, terharu ke, atau apa juga perasaan yang disebabkan oleh aku, tak kira bila dan di mana, aku nak mohon maaf dari hujung kaki sampai ke hujung rambut. Begitu juga kalau ada yang aku termakan, atau terambil, aku nak minta halal dari semua yang mengenali aku. Insya allah aku juga begitu dengan orang lain. Semua orang yang rasa ada buat aku berasa hati, atau dosa kat aku, kira 0-0. Insya allah raya nanti biar kita semua berada dalam keadaan suci tanpa dosa dengan orang lain.

Sapa yang dok KL tu, jemput-jemput la datang ke rumah no...

No comments: