29 November 2005

Menjejak Pelangi

Assalamualaikum....

Post aku kali agak lain dari yang lain sikit. Kali ni aku tujukan khas untuk Pelangi; satu nickname yang sentiasa berada di chatting box beberapa individu, termasuk di chating box aku.

Tujuan aku buka topik ni untuk kita sama-sama menjejak, siapakah dia sebenarnya manusia yang bernickname Pelangi. Disebabkan insan ni tidak melayan pertanyaan serta permintaan beberapa orang, lantas mendorong aku menyiasat sendiri, SIAPA DIA PELANGI.......???

Antara prediction awal yang aku boleh buat tentang Pelangi ni:

1- Sudah semestinya dia sekarang berada di Malaysia. Hampir tepat lagi, di Kuala Lumpur.
2- Sudah semestinya juga dia adalah seorang wanita. Jangkaan ni dibuat berdasarkan pada gaya bahasa yang digunakannya.
3- Memandangkan dia mengenali aku n bebarap individu lain, serta mempunyai gambaran tentang keadaan satu tempat, boleh dikatakan dia ni bekas pelajar yang pernah menuntut di oversea. Kemungkinan besar di Irbid, Jordan.
4- Pelangi ni mungkin ada kaitan atau mengetahui tentang address ni:
Hmmm.....ni aku punya jangkaan. Kalau ada sesiapa yang nak join dalam menjejak SIAPA PELANGI ni, respon la kat chating box blog aku ni...

He..he.he..he.he

Wasalam

No comments: