16 November 2005

Balik KB

Assalamualaikum....

Hmm tak sangka pulak ada orang yang mintak aku update blog aku ni. Tapi bagus jugak sbb bila ada orang mintak, semangat nak menulis tu tiba-tiba datang. Jadi tak le blog aku ni sepi je...

Waktu aku update blog aku ni, dah hampir seminggu aku berada semula di KB setelah puas berhari raya bersama keluarga tercinta walaupun telah sekian lama tidak bersama. Tambah pulak, raya kali ni semua adik beradik aku ada di KL, termasuk yang tengah belajar di Mesir. Agak dah lama tak dapat kumpul satu keluarga lengkap....

Sekembalinya aku ke KB, bermakna bermulanya tugas di kolej. Walaubagaimana pun, masih agak releks lagi sbb pendaftaran pelajar lama lewat seminggu. So kerja aku la ni, prepare bahan mengajar, kerja Unit Kokurikulum & Aktivisme Pelajar (laporan n perancangan), surfing (studiotraffic) n siapkan projek buku.

Kali ni jugak aku kena ambil berat sikit pasal bab duit ni. Bukan apa, tetiba lak rasa akan datang nak kena guna banyak duit. Nak standby untuk ke Indonesia, nak repair kereta (accident waktu nak balik KB..huhuhu), internet investment (studiotraffic) n nak pasang PC. Jadi nak kena berjimat sikit. Gaji tak masuk lagi plak tu. Nasib baik la duit yang orang pinjam dari aku, dah dibayar balik. Boleh le bernafas....hehehehe

Hmmm apa lagi nak cerita? Aku pun tak tahu. So tunggu le aku update blog aku akan datang. Wassalam

No comments: