15 May 2006

Turun ke laut....

Assalamualaikum...

Oleh kerana ada permintaan dari 'individu tertentu', maka aku dengan segala usaha untuk merajinkan diri, meng 'up to date' kan blog aku ni. Sebagai permulaan, aku nak lampirkan sebahagian gambar waktu aku join beberapa orang staff dan pelajar kolej untuk turun ke laut baru-baru ni, yang mana dengan satu tujuan: MENYANDAT SOTONG hehehehe

Malas rasanya nak bercerita, jadi korang semua reka la cerita korang sendiri berdasarkan pada gambar yang aku post ni. Jangan buat cerita yang pelik-pelik, udah ler...


* sebelum berangkat...


* dalam perjalanan

* punya la lama nak sampai ke 'lubuk' - 3 jam

* menyandat time..! (sengaja tunjuk gambar ni..)

Hasilnya: 9 ekor sotong berjaya di bawa pulang (walaupun sepatutnya boleh banyak lagi sebab tengah musim) tapi....semua sotong tu bukan kitorang yang tangkap, tekong bot yang tangkap semua tu...huhuhu. Disebabkan takde sorang pun daripada kitorang yang berpengalam menyandat...huhuhuh

Moral : Tuntutlah ilmu menyandat di tengah laut sebelum pergi menyandat

1 comment:

Anonymous said...

Interesting site. Useful information. Bookmarked.
»