16 May 2006

MPP 2006/2007

Assalamualaikum...

Ok, memandangkan aku masih lagi berada dalam mood untuk kemaskini blog aku, kali ni aku post pula berkenaan dengan Pilihanraya MPPKJ 06/07 yang berlangsung baru-baru ni, yang mana PIC nya adalah....AKU sendiri.

Rupa-rupanya, payah juga nak menguruskan perkara macam ni. Payah bukan bererti perkara susah nak dilaksanakan sampai tak mampu nak buat, tapi payah sebab banyak urusannya dan melecehkan. Banyak sangat yang nak kena fikir dan yang nak kena rancang.

'Ala kulli hal, program ni pun dah selesai dengan lancar, alhamdulillah. Dan yang paling penting, banyak pengalaman dan kemahiran-kemahiran yang aku dapat dari prog ni sebagai PIC.

Beberapa gambar suasana majlis pilihanraya tersebut.
* proses semakan pelajar

* abg iem : mana la budak-budak yg nak semak nama dgn aku ni...

* suasana dewan yang mendapat pujian dari En. Wan (hins..hins..hins..)

* nak buang undi pun nak kena amik gambar gak ke..

* abg iem lagi...

* selepas pengumuman keputusan pilihanraya...(teruk betul la design yang aku buat utk banner kat belakang tu..)

3 comments:

Anonymous said...

Hmm I love the idea behind this website, very unique.
»

Anonymous said...

Hmm I love the idea behind this website, very unique.
»

Anonymous said...

chantek dah tu man.. nk camne lagi... ganaz skrg..design banner...