10 March 2008

PRU 12 2008

Alhamdulillah, proses Pilihanraya Umum kali ke 12 tahun 2008 selesailah sudah. Dan aku sendiri akhirnya diberi peluang untuk membuang undi buat kali pertama setelah terlepas untuk menunaikan tanggungjawab tersebut pada pilihanraya yang lalu (2004) kerana berada di Jordan. Dan menjadi satu pengalaman baru buat aku, dalam keadaan pertama kali mengundi dan juga pertama kali merasakan kemenangan bagi pihak yang aku undi. Terasa cukup puas hati dan berbaloi dengan masa yang aku luangkan untuk pergi membuang undi. CUKUP BERBALOI & BERPUAS HATI. Harapnya, pihak yang menang di Parlimen Titiwangsa dapat menunaikan amanah serta menjalakan tanggungjawab dengan sebaiknya.

p/s kecewa sebab takde kamera. Kalau ada, boleh post dalam blog ni beberapa keping gambar sekitar suasana pilihanraya kat kawasan aku huhuhu. Tapi yg bestnya, waktu buang undi hari tu, siap boleh nampak lagi undi orang lain kat dalam peti undi. BULAN beb...!

No comments: