20 November 2006

Cuti...

Assalamualaikum...

Sekarang ni sudah masuk penghujung minggu kedua pelajar kolej selesai peperiksaan akhir (dan sekarang sedang bercuti). Dan untuk sekian kalinya juga, aku dilanda kebosanan yang amat sangat di pejabat dek kerana cuti. Mungkin la kebosanan yang melanda tu disebabkan tugasan menanda kertas peperiksaan bagi subjek aku dah lama selesai. Otak ni dah jadi blur, tak tahu apa yang nak dibuat (exactly banyak, dalam otak ni banyak perkara nak buat, tapi penangan penyakit malas tu cukup ..... sampai tak tahu nak kata macamana). Akhirnya, mengadap la aku depan pc, dari pagi sampai le petang (tidak berterusan, harap maklum). Dan antara yang aku dok layan sekarang ni adalah --->>


Ya...Minesweeper. Sambil-sambil main bendalah ni, teringat balik waktu di Irbid, dan semestinya teringat la pada Syafi, my truely oppenant in this game. Memang kitorang berdua dok lawan, siapa dapat buat masa terpantas. And for me, 98 sec is my best record ever. Tak tahu la kalau Syafi dapat pecahkan rekod tu. Tapi tu dulu, waktu di Irbid. Sekarang setakat 128 saat je la. Mungkin lepas ni, kalau dapat atasi 128 saat ni, aku akan post lagi tentang game minesweeper ni.

* isk..isk..isk...amenda la posting aku kali ni (tanda otak tengah blur)

No comments: